niedziela, 16 grudnia 2012

Pijane ciasteczka

Nie będę się rozpisywać nad tym jakie są smaczne, po prostu sami spróbujcie :)


Potrzebne będzie:

500g mąki
0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
250g cukru
1 jajo
2 łyżki kakao
2 łyżeczki cynamonu
280g masła
6 łyżek czerwonego alkoholu (ja użyłam domowej nalewki wiśniowej)

Wyrobiłam ciasto z w/w składników na gładką masę. Odłożyłam owinięte w folię na godzinę do lodówki, następnie rozwałkowałam cienko i powycinałam serduszka. Piekłam 10 minut w temperaturze 180*C.


3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę że trafiłam na Twojego bloga, na bloga autorki mojej ulubionej restauracji w Naszej kochanej Jastarni :):) Na pewno wypróbuje niejeden Twój przepis.
    Pozdrawiam:)
    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze jedno pytanie od kiedy otwarty jest Homar w tym sezonie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele zależy od pogody, jeśli będzie słonecznie to można spodziewać się, że już w kwietniu. Faktem jest natomiast, że na pewno na tydzień przed weekendem majowym.
      Będę pisała o tym na bieżąco :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)

      Usuń