niedziela, 16 grudnia 2012

Cookies z gorzką czekoladą

Uwaga! Te ciasteczka są nieprzyzwoicie smaczne, to mój nowy faworyt! Są F E N O M E N A L N E !!!


Na 30 sztuk potrzeba:

370g gorzkiej czekolady + 50g do dekoracji
60g masła
2 jaja
160g cukru trzcinowego
110g mąki pszennej
0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
0,5 łyżeczki soli

220g czekolady rozpuściłam w kąpieli wodnej z masłem. W czasie gdy czekolada się rozpuszczała jaja utarłam z cukrem na puszystą masę. Następnie dodałam do niej przestudzoną czekoladę, mąkę, sól i proszek do pieczenia. Delikatnie połączyłam ze 150g drobno posiekanej czekolady. Nakładałam na blachę łyżką i nadziewałam dodatkowo kilkoma większymi kawałkami czekolady. Piekłam 20 minut w temperaturze 160*C.

3 komentarze:

  1. Musiałam sprawdzić czy są takie FENOMENALNE i .... nie wiem jak Ci to powiedzieć ale


    NIE KŁAMAŁAŚ.
    Pycha

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się i z Pauliną i Kasią ciasteczka mogą uzależnić.
    W.

    OdpowiedzUsuń