sobota, 3 listopada 2012

Pizza

Uwierzcie lub nie, przepis na pizzę prosto z kartki od mojej Pani Dietetyk. Domowa zawsze kojarzy mi się nie wiem dlaczego, ale źle. Ta mnie zdziwiła, była naprawdę dobra. Na pewno zrobię ją jeszcze wiele razy.


Na 4 małe pizze potrzeba:

320g mąki pszennej
12g drożdzy prasowanych
200ml wody
puszka pomidorów (400g)
140g mozzarelli tartej
oliwa z oliwek
szczypta soli

Do miski przesiałam mąkę, wymieszałam z drożdżami i solą. Później dodałam wodę i zagniotłam ciasto. Odstawiłam do wyrośnięcia na mniej więcej 30 minut. Podzieliłam ciasto na 4 części i formowałam placki (to wcale nie jest łatwe).

Pomidory z puszki doprawiłam do smaku, rozprowadziłam na cieście. Tu czas na waszą inwencję twórczą - dodajcie to, co lubicie. Ja tak zrobiłam, przykryłam serem i piekłam w temp. 175* przez około 15 minut.






1 komentarz:

  1. Thаnkѕ for thе maгvelous pоstіng!
    I definitelу enjoyеd reading іt, you might be a grеаt author.

    I will remember tо bοokmark уouг blog and wіll eventuаlly comе bacκ verу sоon.
    I want to еncouгаge yοu to ԁefinitely contіnue your great job, have
    a niсe weekenԁ!
    my site - czestochowa

    OdpowiedzUsuń