piątek, 28 czerwca 2013

Muffiny ze Snickersami - orzechowe

Kolejny przepis od Nigelli, tym razem nie jestem z niego jakoś szczególnie zadowolona, ale to chyba dlatego, że jednak nie przepadam za orzechami. Naszym wczorajszym gościom smakowało, nawet bardzo, bo wzięli kilka na wynos :)


Oto lista składników:

250g mąki
5 łyżek cukru
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
160g masy krówkowej lub masła orzechowego (ja użyłam krówki)
60ml oleju
1 duże jajo
175ml mleka
4 Snickersy

Zmieszałam ze sobą składniki suche: mąkę, cukier, proszek i sól. Następnie dodałam olej i masę krówkową i mieszałam aż powstała w miarę jednolita masa. Następnie wbiłam jajo, dodałam mleko i posiekane dość grubo snickersy  i (jak zwykle) byle jak wymieszałam. Wstawiłam na 25 minut do piekarnika rozgrzanego do 200* i gotowe!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz