poniedziałek, 24 czerwca 2013

Deser z musem jabłkowym

Po długim czasie znów wracam z pysznymi słodkościami. Cieszę się, że mam już za sobą egzaminy, choć niestety nie wszystkie udało mi się zdać za pierwszym podejściem - w kampanii wrześniowej czeka mnie jeszcze jedna bitwa! Tymczasem cały czas jestem na diecie - stąd brak aktywności na blogu, zbliża się jednak wielkimi krokami praca w Homarze, więc na pewno pojawi się wiele nowych postów. Dostałam w ostatnim czasie wiele nowych książek kucharskich,  w których można znaleźć wiele ciekawych przepisów, więc bez wątpienia będzie się działo.


Oto przepis na przepyszny, dość słodki, ale za to łatwy i szybki w przyrządzeniu deser.

Na 3 porcje potrzeba:

3 jabłka
150g herbatników korzennych pokruszonych
200g śmietanki 36%
cynamon
cukier
Calvados

Jabłka obrałam, pozbawiłam gniazd nasiennych i pokroiłam byle jak, dodałam cukier, cynamon i Calvados - do smaku. Na koniec zmiksowałam - tak by powstał gładki mus. Śmietankę ubiłam na sztywno. W kieliszku warstwami ułożyłam mus jabłkowy, bitą śmietankę i pokruszone herbatniki. Gotowe!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz