poniedziałek, 14 stycznia 2013

Muffiny do chrupania

Nic poza kolejnym przepisem na małe, łatwe w wykonaniu muffinki. Tym razem chrupiące, bo z ciasteczkami.

Składniki na ok 12 sztuk:

350g kruchych ciasteczek
250g mąki
2,5 łyżeczki proszku do pieczenia
0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
1 jajo
125g cukru
1 opakowanie cukru waniliowego
80ml oleju roślinnego
300g maślanki
2 łyżki Kahlua


Piekarnik rozgrzałam do temperatury 180*.
Pierwsze zadanie jest świetne na odstresowanie - pokruszyłam ciasteczka na małe kawałeczki. Połączyłam je ze wszystkimi "suchymi" składnikami. W drugiej misce wymieszałam natomiast składniki płynne. Teraz już nic prostszego - suche i mokre składniki szybko wymieszałam - tylko do momentu połączenia się ze sobą. Rozłożyłam do papilotek i piekłam przez około 20 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz