środa, 26 lutego 2014

Lekkie czekoladowe babeczki

Przedstawiam Wam przepis na pyszne puszyste babeczki czekoladowe z pepsi. Są szybkie i łatwe w przyrządzaniu, zachwycą każde podniebienie :) Film - jak to zrobić :)

Potrzebne będą:

200g mąki
50g posiekanej gorzkiej czekolady + garść do ozdoby
160g brązowego cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
4 łyżki kakao
2 jaja
150ml pepsi
100ml oleju
2 łyżki alkoholu wiśniowego
1,5 łyżki syropu pomarańczowego

1 łyżka masła
50g gorzkiej czekolady
kandyzowane pomarańcze

W misce połączyłam ze sobą wszystkie suche składniki i dokładnie wymieszałam, dodałam składniki mokre, wymieszałam szybko, niestarannie widelcem. Napełniłam papilotki do 3/4 wysokości i piekłam przez 25 minut w 200*C. Gdy muffiny stygły przygotowałam polewę czekoladową - w kąpieli wodnej rozuściłam masło i czekoladę. Na wierzchu każdej muffiny robiłam czekoladowy kleks i kawałkiem czekolady podpierałam kandyzowaną pomarańczę. Gotowe!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz